ဘဝ ဟူသည္


ဘဝဟူသည္

တိုေတာင္း လွေပစြ

ကန္ေရျပင္၌ တက္ေသာ

ေရပြက္မ်ွသာ ျဖစ္တယ္။

ေကြးေသာလက္မ်ား

ဆန္ ့မသြားမီ

မတည္ ေသာ အသက္

ခႏၶာ ဟူသည္

ဇာတိ ဇရာ မရဏ

ေသာက ပရိေဒ၀ အနိစၥ

အျမဲမွန္ကန္ေသာ အရာ

မျမဲျခင္းသာ ျဖစ္တယ္။

ဘုရားရွင္ေသာ္မွ မလႊဲနိုင္တဲ့တရား


အနိစၥ ေသဆံုးျခင္း၏ တရား။

တေန ့တခ်ိန္

ေလမွာလြင့္ေသာ

ပြင့္ခ်ပ္ငယ္ႏွယ္

က်မ ေသဆံုးပါလိမ့္မယ္။

က်မ အသက္ လူၾကီးအရြယ္

သြားရမဲ့လမ္း ျပင္ဆင္ခဲ့ပါတယ္။

က်မ ကိုယ္ က်မ

ေဖေဖ့လို အာဇာနည္လို ့မယူဆပါဘူး။

အမွန္တရားန့ ဲ တရားဥပေဒသာ

ျမတ္နိူးပါတဲ့ သာမန္လူ

ျမန္မာအမ်ိဳးေကာင္းစားေရးကို

ေရွးရွဴသူသာျဖစ္တယ္။

အကယ္၍ က်မ ေသလြန္တဲ့အခါ

မငိုပါနဲ ့ မပူေဆြးၾကပါနဲ ့

ၾကီးၾကီးက်ယ္က်ယ္ စ်ာပနပြဲ မလုပ္ၾကပါနဲ ့။

က်မ ကိုခ်စ္သူ မခ်စ္သူ

မည္သူမဆို လာရွဴနိုင္တယ္

ပုပ္ပြ ဖူးေယာင္ လူေသေကာင္၏

မ်က္ျမင္မုခ် အသုဘ ကမၼဌာန္း

အိုနာ ေသျခင္း၏ မျမဲေသာလမ္း။

က်မ ေသဆံုးျပီးေနာက္

ခ်န္ထားခဲ့ပါရေစ။

က်မ၏ အထြဋ္ျမတ္ေသာ ဆံပင္

ေရႊတိဂံုဆံေတာ္ရွင္သို ့လွဴဒါန္းပါ။

က်မ၏ မ်က္ၾကည္လႊာ

အလင္းမရသူကို လွဴဒါန္းေပးပါ။

က်မ၏ ႏွလံုးသား

ေက်ာက္ကပ္

အသည္း ကလီဇာမ်ား

ေကာင္းေသးပါက လိုအပ္သူမ်ားအားလွဳဒါန္းေပးပါ။

မသာတစ္ေခါက္ ေက်ာင္းဆယ္ေခါက္

နာေရးကူညီေသာ ေစတနာရွင္

စင္ၾကယ္ေသာကုသိုလ္နဲ့ ကိုေက်ာ္သူ

က်မ အသက္မဲ့ ခႏၶာ ကို လွဴပါတယ္။

ဖုတ္က်ည္းသျဂၤ ိဳလ္ေပးပါ။

ပုပ္ပြလာမဲ့ ခႏၶာအား

မီးသျၤဂိဳလ္ျပီး

ရလာေသာခႏၶာ၏ ျပာေျမဇာ

အပင္တို ့အတြက္ ေျမၾသဇာေၾကြးေပးပါ။

ေနာင္လာေနာက္သားမ်ားအတြက္

က်မ၏ ေနအိမ္

(သို ့) က်မ၏အက်ဥ္းေထာင္

အင္းစိန္ ေထာင္ခြဲ

အမွတ္ ၅၄ တကၠသိုလ္ရိပ္သာလမ္း

ေအာင္ဆန္းစုၾကည္၏ ျပတိုက္အျဖစ္

က်မ၏ အသံုးအေဆာင္

စာအုပ္

တီးသူမဲ့ေသာ စႏၵယား

က်မ၏ ျမန္မာ အ၀တ္အစား

ရိုးသားေသာ ျမန္မာအမ်ိဳးသမီး၏တန္ဖိုးမ်ား

ေနာင္လာေနာက္သားမ်ားရွဴျမင္ေစ။

က်မ၏ က်န္ရစ္ေသာ ဘဏ္ေငြသားအနည္းငယ္။

က်မ၏ စ်ာပန စရိတ္ ႏွင့္

ဆင္းရဲေသာ သံဃာအိုမ်ား အတြက္က်န္းမာေရး

ဇီ၀ိတဒါန ေဆး အလွဳ

ကြယ္လြန္သူ မိဘမ်ား အမွဳထား၍

က်မႏွင့္ ကြယ္လြန္ေသာ ခင္ပြန္းအတြက္

သားမ်ားမွေရစက္ခ်

အမ်ွေ၀ေစခ်င္ပါတယ္။

က်မ ရေသာ ျငိမ္းခ်မ္းေရး နိဳဘယ္ဆုေငြသား

$1.3 million

အား

ကိုယ္က်ိဴး အတြက္ မသံုးစြဲ

တျပားမခ်န္ ျမန္မာျပည္သူမ်ားအတြက္

က်မ္းမာေရးနဲ့ ပညာေရး ရံပံုေငြ

လွဳဒါန္းခဲ့ပါတယ္။

ကိုယ္စိတ္နွစ္ျဖာ က်မ္းမာ ခ်မ္းသာၾကပါေစ။

ၾကား ၾကားသမွ် အမ်ွ အမ်ွ အမ်ွ ယူေတာ္မူ။

အမ်ိဳးအတြက္ထားတဲ့ အေမ့ရဲေစတနာကို

နားလည္ ပါရမီျဖည့္ေပးသူ သားမ်ား

အေမဘ၀မွာ ေမြးရက်ိဴးနပ္ပါတယ္။

အေမ့ဘ၀အတြက္အေကာင္းဆံုး

ဘုရားေပးေသာဆုလာဒ္

ဒီသားမ်ားသာ ျဖစ္ပါတယ္။

ဒီ သားမ်ား အတြက္

အေမ ေမြးခဲ့ေသာဇီ၀ိတ အသက္

အေဖေပးခဲ့ေသာ ပညာ မွတပါး

အျခားေပးရန္ စည္းစိမ္ အေမြ မရွိ။

စိတ္ဓါတ္ႏွင့္ၾကံ့ခိုင္ေသာမ်ိဳးရိုး၏အေမြ

ေအာင္ဆန္းမ်ိဳးရိုး

..ဆက္က်န္ေနပါေစ။

အတူေန မမေဒၚခင္၀င္းႏွင့္ သမီးမ်ား

က်မအား ေစာင့္ေရွာက္ေသာေက်းဇူး

အထူး မေမ့ပါ။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

ေဆး၀ါး ကုသေပးေသာ

ေမာင္ငယ္ ေဒါက္တာတင္မ်ိဴး၀င္း

သမားစိတ္ရင္း ေၾကာင့္ က်မ အသက္ရွည္

ေက်းဇူးဆပ္စရာ ပစၥည္းမဲ့သူ က်မ

ဦးခ်ျပီး

.ဆပ္ပါရေစ။

ျပည္တြင္းျပည္ပ

က်မကို ခ်စ္ခင္ၾကေသာ

က်မကို အားေပးၾကေသာ

မိတ္ေဆြ သဂၤဟ

သိသူ မသိသူ မွန္သမ်ွ

က်မျပဳေသာကုသိုလ္ အဖို ့ဘာဂ ေဝမ်ွပါတယ္။

ရႊင္လမ္းၾကေစ။

က်မ၏ တဦးတည္းေသာ ခ်စ္ရေသာအကိုၾကီး

ေသြးသားစပ္သူ ဦးေအာင္ဆန္းဦး အတြက္

က်မ အေဖ၏ ပန္းခ်ီတခ်ပ္

သူမေသခင္

ေခါင္းရင္းမွာ ခ်ိပ္ဖို ့ေပးအပ္ခဲ့တယ္။

အႏွစ္ ၂၀ သက္တမ္းရ

သက္ေတာ္ရွည္

အေ၀းေရာက္ ၀န္ၾကီးခ်ဳပ္

က်မ၏ တ၀မ္းကြဲေမာင္ ေဒါက္တာစိန္၀င္း

က်မရဲ့ အႏွစ္

(၂၀) အခ်ဳပ္ကာလအတြင္း

က်မ ရတဲ့ဆုေတြလက္ခံတဲ့အခါ စင္ေပၚတက္

မ်က္ႏွာျပ ေဖာ္ရေပးတာ

အထူးေက်းဇူး တင္ပါတယ္။

ေဖေဖ့မ်က္ႏွာနဲ ့

က်မအေပၚ

မရွိတဲ့ အျပစ္ကိုတင္ အကြက္ဆင္

အတင္းေထာင္ခ်

သပ္သ်ွိဳ ျပန္ကယ္ျပတဲ့

အတုယူ ခ်ီးမြမ္းထိုက္ပါေသာ

မွဳးၾကီးသန္းေရႊရဲ့ ေမတၱာ ေစတနာ

မွတ္ေက်ာက္ စာထိုးခဲ့ပါတယ္။

ကလိမ္ျခံဳ နအဖ၏ ဂႏၶ၀င္မိေခ်ာင္းမ်က္ရည္။

က်မ မေခၚဘဲ အလည္တဲ့ဧည့္သည္

က်မ အသက္ေဘးအတြက္ သူ စိုးရိမ္တယ္။

ေမာပမ္း ေမ့လဲေနေသာ ဆီးခ်ိဴလူနာသည္သူ

ပုတုဇၨေနာ ဥမၼတေကာ အဆိုရွိ

တကယ္မွန္ မွန္ မမွန္ မွန္

ဟုတ္ေသာ္ရွိ မဟုတ္ေသာ္ရွိ

ချမာ

ေစတနာနဲ့ သတိေပးရန္ၾကံတဲ့အတြက္

သူ၏ ထားရွိေသာ ဂရုဏာ ေစတနာ

ေက်းဇူးတင္ပါထိုက္ပါတယ္။

က်မ သြားတဲ့အခါ

တရား သံေ၀ဂရ

မ်က္ရည္ မက်ုၾကပါနဲ ့။

မျပီးဆံုးေသးတဲ့ က်မရဲ့၀တၱရား

က်ရာေနရာ ကူညီပါ၀င္ ျဖည့္ဆည္းေပးၾကပါ။

က်မ အတြက္ထားတဲ့ ခ်စ္ေမတၱာ

တိုင္းျပည္အမ်ိဳးအတြက္

လက္ဆင့္ကမ္းၾကိဳးစားေပးပါ။

အေဖ ေပးခဲ့တဲ့ လြတ္လပ္ေရး

က်မ လက္ထက္မွာ မရေသးခင္

က်မ ေသလြန္ခဲ့ပါလ်ွင္

က်မ ကိုယ္စား တာ၀န္ဆက္ယူေပးနိုင္ေစ

တေန ့မွာ

ေဒါင္းမ်ိဴးႏြယ္ဆက္

ျပန္ေခါင္းေထာင္ထၾကပါေစ

ဒို ့ ျမန္မာအမ်ိဳး

သိကၡာ မ်ိဳးႏြယ္ေဆြ။

အာဏာရွင္စံနစ္ ျပဳတ္က်ပါေစ။

လူဆိုတာ တေန ့ေန ့ေတာ့ ေသလြန္မွာပါ။

အျပစ္မရွိ မွန္ကန္ ရိုးေျဖာင့္သူ

ရဲ၀ံ့စြာေသရဲတဲ့သူက ေသျခင္းကို မေၾကာက္မရြံ ့ ေျပးေတြ ့၀ံ့ပါ တယ္။

Newer Post Older Post Home